Garantie


Wettelijke garantie 

Op alle artikelen die je bij Hardloopaanbiedingen.nl koopt heb je wettelijke garantie. In de wet staat dat een product 'deugdelijk' moet zijn.

Let op! Deze wettelijke garantie is niet van toepassing op gratis gekregen producten of producten die door een eerdere garantie vervanging zijn verkregen. 

 

Wat is een goed/deugdelijk product? 

Een goed product moet je een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Natuurlijk is de levensduur bij een paar hardloopschoenen anders dan bij bijvoorbeeld een bankstel.

 

Artikel bij ontvangst niet in perfecte staat (binnen het zichttermijn van 14 dagen, ingaande één dag na ontvangst)?

Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij je vriendelijk om:

 

  1. Één dag na ontvangst, maar uiterlijk binnen de zichttermijn, een e-mail naar onze klantenservice te sturen: klantenservice@hardloopaanbiedingen.nl. Vermeld hierin je naam, ordernummer, artikel en omschrijving van het defect.
  2. Direct kun je het defecte artikel samen met de omschrijving van de klacht en (kopie factuur) binnen Nederland kosteloos naar ons retouradres sturen.

 

Artikel na enige tijd defect (buiten zichttermijn)?

Wanneer een artikel buiten jouw schuld om kapot gaat of kapot blijkt te zijn terwijl je dit al langer dan 14 kalenderdagen (ingaande één dag na ontvangst) in je bezit hebt dan helpen wij je graag zo snel mogelijk. 

 

  1. Je stuurt een e-mail naar onze klantenservice: klantenservice@hardloopaanbiedingen.nl Vermeld hierin je naam, ordernummer, artikel en omschrijving van de klacht.
  2. Na ons antwoord kun je het defecte artikel samen met het klachtenformulier en (kopie) factuur binnen Nederland kosteloos naar ons retouradres sturen. Indien je klacht gegrond is en afhankelijk van het artikel zorgen wij altijd voor een passende oplossing: vervanging, reparatie of (gedeeltelijke) terugbetaling.

 

Wanneer is mijn klacht gegrond?

De klacht kan gegrond zijn als deze niet veroorzaakt is door:

  1. beschadiging door opzet, door nalatigheid of het niet opvolgen van de wasvoorschriften;
  2. onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  3. normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

 

Wat zijn de voorwaarden voor garantie functionele loopkleding?

  1. Volg de wasvoorschriften op.
  2. Gebruik weinig en alleen vloeibaar wasmiddel.
  3. Het gebruik van flessengordels/banden e.d. kunnen de kleding beschadigen (pillen). Hierop geven wij geen garantie.

 

Hoe kan ik kosteloos retourneren binnen Nederland?

Koja Sports, t.a.v. Hardloopaanbiedingen.nl, Antwoordnummer 15012, 2810 VH, Moordrecht.

 

Kan ik kosteloos retourneren vanuit België en Duitsland?

Als je een artikel retourneert vanuit het buitenland dan kan dit helaas niet op ons antwoordnummer. Je stuurt het pakket voldoende gefrankeerd naar: Koja Sports, t.a.v. Hardloopaanbiedingen.nl, Noordbaan 802, 2841MG, Moordrecht. Als je klacht gegrond is vergoeden wij de portokosten.

 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Hardloopaanbiedingen.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer en bewaar deze goed. 

 

Heb je nog vragen over garantieservice? Neem contact op met de klantenservice.

Voor vragen over garantie kun je ons altijd bellen 0182-614600 of mailen: klantenservice@hardloopaanbiedingen.nl

 
Sportieve cookies, Hardloopaanbiedingen.nl gebruikt ze om je nog beter van dienst te kunnen zijn. Klik hier om jouw instellingen te wijzigen en op te slaan.