Klachten en geschillen


Hardloopaanbiedingen.nl streeft ernaar een zo goed mogelijke service en kwaliteit te bieden. Daarnaast hebben wij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Mocht er toch iets zijn waarover je niet tevreden bent dan verzoeken wij je vriendelijk dit direct aan ons te melden. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Onze gegevens: Hardloopaanbiedingen.nl, Noordbaan 802, 2841MG Moordrecht. Telefoon: 0182-614600,
E-mail: 
klantenservice@hardloopaanbiedingen.nl.

Wij nemen je klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en zullen binnen 14 dagen inhoudelijk op de klacht reageren. 
Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Een gemotiveerde klacht is voor ons waardevol. Het geeft ons de gelegenheid om daar waar verbeteringen mogelijk zijn, dit te herkennen en aan te pakken. Wij zullen je klacht met de nodige zorgvuldigheid afhandelen.

Klacht over uw ontvangen order.
Door ons onjuist verzonden artikelen, incomplete zendingen en andere afwijkingen van je bestelling dien je na ontvangst, bij voorkeur binnen 3 werkdagen per e-mail te melden bij onze klantenservice. Vermeld hierin je naam, ordercode, artikel en omschrijving van de klacht. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Geschillencommissie
Bent je niet tevreden met de oplossing die wij je bieden betreffende een klacht, of mocht je andere vragen hebben, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hardloopaanbiedingen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Webshop (SGC) www.sgc.nl.

Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)
 
Hardloopaanbiedingen.nl gebruikt cookies, zo kunnen we je nog beter helpen. Als je surft op hardloopaanbiedingen.nl dan ga je akkoord met deze cookies.