Klachten en geschillen


 

Hardloopaanbiedingen.nl streeft ernaar een zo goed mogelijke service en kwaliteit te bieden. Daarnaast hebben wij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Mocht er toch iets zijn waarover je niet tevreden bent dan verzoeken wij je vriendelijk dit direct aan ons te melden.

 

Je kunt ons zo bereiken:

Hardloopaanbiedingen.nl
Noordbaan 802
2841MG Moordrecht

Telefoon : 0182-614600
Whatsapp : +31625269966
E-mail : klantenservice@hardloopaanbiedingen.nl

 

Je klacht is verstuurd en nu?

  • Na ontvangst van je klacht ontvang je direct een bevestiging van ontvangst.
  • Uiterlijk binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie op de klacht.

 

Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Een gemotiveerde klacht is voor ons waardevol. Het geeft ons de gelegenheid om daar waar verbeteringen mogelijk zijn, dit te herkennen en aan te pakken. Wij zullen je klacht met de nodige zorgvuldigheid afhandelen.

 

Heb je een klacht over je ontvangen order?

Door ons onjuist verzonden artikelen, incomplete zendingen en andere afwijkingen van je bestelling dien je na ontvangst, zo snel mogelijk te melden bij onze klantenservice. Vermeld hierin je naam, ordernummer, artikel en omschrijving van de klacht. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

 

Is je klacht niet naar tevredenheid opgelost?

Ben je niet tevreden met de oplossing of heb je andere vragen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk  (www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/) waar Hardloopaanbiedingen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

 
Sportieve cookies, Hardloopaanbiedingen.nl gebruikt ze om je nog beter van dienst te kunnen zijn. Klik hier om jouw instellingen te wijzigen en op te slaan.